repeteren

Wij repeteren op de maandagavonden van 20.00 tot 22.00 uur in het Vestzaktheater in Son en Breugel.

Hieronder kunt u een repetitie opname van ons koor beluisteren

Tears in Heaven

Zing met ons mee

Waarom zingen bij ons koor?

Veel mensen in Nederland zingen met veel plezier in een koor. Met elkaar muziek maken is een geweldige belevenis. Daarbij is koorzang leerzaam en ontspannend. Je komt in aanraking met bekende en nieuwe muziekstukken en leert deze, op een verrassende wijze, anders te waarderen. Er gaat, als het ware, een nieuwe ‘muzikale’ wereld voor je open.

Zingen is goed voor je geest het brengt je ontspanning. Tijdens de repetities ben je geconcentreerd bezig en is er geen moment dat je aan je dagelijkse beslommeringen denkt. Daarnaast is het een gezonde bezigheid voor je lijf en longen. Onder deskundige leiding leer je de ademhaling te regelen en je stem goed te gebruiken.

De sfeer binnen onze zangvereniging is open en spontaan. Snel zul je nieuwe kennissen en vrienden maken. Redenen genoeg om te gaan zingen. Kom eens kennismaken met ons koor! Je bent van harte welkom.

Onze contributie bedraagt € 15,00 per maand (2020)

Een aantal keren per jaar treden wij op; de onderstaande foto geeft een beeld van ons optreden in Paradiso te Amsterdam begin 2011.

Zing met ons mee;  meld je aan als koorlid bij onze secretaris. Klik hier voor het contactformulier.

paradiso Amsterdam